Szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a LaborExpress webáruházat és weboldalt - webshop.laborexpress.hu - üzemeltető Laborexpress Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 2800 Tatabánya, Fő tér 5. fsz. 2. ; cégjegyzékszáma: 11-09-015990; adószáma: 14923753-211; email elérhetőség: info@laborex.hu, telefonszám: (+36) 30 524 8867; képviselő: Bacsik Tamás továbbiakban: Szolgáltató) és a Laborexpress Kft. által a webshop.laborexpress.hu weboldalon (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a webshop.laborexpress.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A Laborexpress webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Laborexpress webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Webáruházban érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, telefaxon és elektronikus levélben(e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés a szolgáltatás megvásárlása, a szolgáltatás ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között a szolgáltatás megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.5 A Laborexpress webáruház üzemeltetését, a a különböző  laborszolgáltatások közvetítését, a szolgáltatások értékesítését a Laborexpress Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 2800 Tatabánya, Fő tér 5. fszt. 2.;
Telefonszám: (+36) 30 524 8867;
E-mail: info@laborex.hu;

1.6 A Laborexpress webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 5. fszt. 2.;
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől csütörtökig 9.00-16.00 között, pénteken csak e-mailben.
Telefonszám: (+36) 30 524 8867;
E-mail: info@laborex.hu;

2. A webáruházban elérhető és megrendelhető szolgáltatások

2.1 A Laborexpress webáruházban különböző egészségügyi problémákhoz, egészségügyi állapotfelméréshez kapcsolódóan laborvizsgálati szolgáltatások, konkrét laborvizsgálatok érhetőek el és vásárolhatóak meg a webshopban az adott vizsgálatnál leírt feltételeknek megfelelően.

2.2 A Laborexpress webáruház a német Ganzimmun Diagnostics AG. laborvizsgálatait kinálja és közvetíti vásárlói felé.

2.3 A laborvizsgáltok esetében a megrendelő a vizsgálathoz megfelelő mintát biztosít, amelynek tárolásához és postázhatóságához a Laborexpress speciális a minta levételére és szakszerű tárolására alkalmas eszközt és edényzetet bocsájt a megrendelő rendelkezésére. A vizsgálatokhoz bekért minták általában a következőek: vér, vizelet, széklet, nyál. A minták szakszerű levételéhez a szolgáltató részletes leírást bocsájt a megrendelők rendelkezésére.

Laborvizsgálat megrendelése esetén a vérmintát postai úton, postán megküldve nem áll módunkbamn elfogadni. Vérvételre a webáruházban leírtaknak megfelelően Tatabányán, vagy Budapesten megfelelő körülmények között van lehetőség.

2.4 A Laborexpress webáruházban a következő laborvizsgálati kategóriákban lehetséges laborvizsgálatot rendelni: alvászavar, bélegészség, élelmiszerallergia/intolerancia, hajegészség, hormonanyagcsere, rákmegelőzés, stressz/burnout/depresszió, szív/érrendszer, testsúly.

2.5 A Laborexpress webáruház laborszolgáltatásainak megrendelése kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a  weboldalainkról. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni.

2.6 A sikeres megrendelést követően, a megrendelőtől beérkezett mintaanyagot speciális körülmények között azonnal továbbitjuk a Ganzimmun Diagnostics AG. németországi laborjaiba, ahol megtörténik a kért laborvizsgálat. A laborvizsgálati részletes eredményt pedig általában vizsgálat megkezdését követően 5 munkanapon, egy héten belül emailen és postán is megküldjük a vizsgálatot megrendelő vásárlónknak.

3. A vásárlás menete, a megrendelés

3.1 A Laborexpress webáruházban a szolgáltatások megvásárlásához nem szükséges és nem is lehetséges előzetesen regisztrálni, a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető és befejezhető.

3.2 A Laborexpress webáruházban az aktuálisan megrendelhető laborvizsgálatok a LABORVIZSGÁLATI KATEGÓRIÁK blokkban nemenként és életkoronként elkülönítve vizsgálattípus kategóriákra bontva érhetőek el. A Laborexpress webshopban az egyes szolgáltatás(ok) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a szolgáltatás ára, a műszaki paraméterek és a szolgáltatás kapcsolódó fotója is. A kiválasztott szolgáltatás(ok) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendők. A kiválasztott szolgáltatás mellett található “KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva a kiválasztott szolgáltatást a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető el.

3.3 Az adott kosárba biztonsági okokból csak egy személy megrendelendő vizsgálatai kerülhetnek bele, egyidejüleg azonos kosár felhasználásával csak 1 személyre vonatkozó vizsgálati megrendelések rendelhetőek meg. Több személy megrendelése esetén kérjük a megrendeléseket kosaranként gyűjtve külön megrendelni.

3.4 A kiválasztott szolgáltatás(ok) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található "KOSÁR TARTALMA" menüpontra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek. Ugyanitt kerülnek feltüntetésre a vizsgálathoz szükséges minták postázásai esetén felmerülő postaköltségek is.

3.5 A kosár szolgáltatásainak a megrendeléséhez az „TOVÁBB A RENDELÉSHEZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját (előre utalás) és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.
Itt van lehetőség további információkat, kiegészítéseket, mellékelni a megrendeléshez.
Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.
Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „TOVÁBB” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "MEGRENDELEM" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg a "KOSÁR MÓDOSÍTÁSA" vagy az "ADATOK MÓDOSÍTÁSA" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

Szolgáltató a Vevő által megrendelt szolgáltatás(ok)ról, illetve a szállítási díjért kifizetett összegekről számlát állít ki. 

A kosárba tett termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés a Laborexpress Kft. és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf. szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltsék ki. A megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének/módosításának a lehetőségét. Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a megrendelést a véglegesítést megelőzően. Rendkívüli figyelmet igényel a termék megrendelése, mert a megrendelésben megadott adatok alapján fogjuk  postázni.

3.6 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén.

Amennyiben rosszul töltötte ki a megrendelést és nem helyesen adta meg email címét, úgy megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk.

3.7 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt szolgálatás(ok) ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki átutaláskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor .

3.8 Ügyfélszolgálatunk munkatársai az info@laborex.hu címen, illetve munkaidőben a (06) 30 524 8867-es telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a laborvizsgálatok, a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

4. Fizetési mód és fizetési feltételek

4.1 A megrendelt szolgáltatás(ok) ellenértékének kiegyenlítésére egy lehetőség is kínálkozik a webáruházban:

előreutalás banki átutalással

4.2 Vevőink a megrendelt szolgáltatások árát és a szállítás esetleges költségét banki átutalással, előreutalással fizethetik ki webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: MKB 10300002-10481859-49020018 átutalni.

Amennyiben a banki átutalással történő előreutalás esetén a megrendelésben megadott szolgáltatások ára és a szállítás esetleges költségei a megrendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon belül nem teljesűlne (a  Laborexpress Kft. bankszámláján jóváírásra), úgy a Laborexpress Kft. szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.

5. A mintavételi csomag és az elkészült vizsgálati eredmények megküldése

5.1 A mintavételi csomagot, illetve a vizsgálat költségeinek megfizetéséről szóló számlát postai úton küldi ki a webáruház üzemeltetője a laborvizsgálat megrendelőjének a megrendeléskor megadott szállítási címre. A mintavételi csomag kiszállításának költségét a megrendeléskor a rendszer altal kiszámított összeg tartalmazza, így a kiszállításért további dijat nem kell megfizetni.

A mintavételi csomagot, a csomag egyes mintavételi eszközeit a sértetlenséget megőrző védő csomagolásban küldjük el megrendelőinknek. A megrendelt termék(ek)et a Magyar Posta  szállítja házhoz.

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az alább szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja.

5.2 A mintvételi csomag eszközeinek segítségével gyűjtött vizsgálati mintákat postai úton, csomagban kell visszaküldeni a webátruházunk postacímére. A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli.

5.3 Az elkészült vizsgálati eredmények átvételére, az eredményeket tartalmazó dokumentum a megrendelő számára történő eljuttatásra két lehetőség kínálkozik webáruházunkban:

online, e-mailben
postai úton

5.4 A vizsgálati eredmények online szállításának megrendelése esetén az elkészült eredményeket pdf formátumban juttatja el a webáruház a megrendelő által megadott e-mail címre. A szállítás költségmentes.

5.5 Postai szállítás, postai kiküldés megrendelése esetén az elkészült eredményeket levélben, postai úton juttatjuk el megrendelőinknek a megrendeléskor megadott szállítási címre. A kiszállítás költsége bruttó 160 Ft.

6. Az elállás joga, a szerződéstől való elállás részletei

6.1 Amennyiben az Ügyfél a szolgáltatás megrendelését és megfizetését követően a létrejött szolgáltatási szerződéstől el kíván állni, azt a szolgáltatás ellenértékének megfizetését, a szerződés létrejöttét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik.

6.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt szolgáltatás díjának ellenértékét megfizette, amikor a szerződés létrejött.

Természetesen az ügyfél a szolgáltatás megrendelésétől a szolgáltatás árának megfizetését megelőzőent is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

6.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a szerződés létrejöttét követő 14 naptári napon belül postán, telefaxon vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a szolgáltatáshoz szükséges, a szolgáltató által előzetesen  biztosított eszközöket is a webáruház számára.

6.4  Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Laborexpress Kft., 2800 Tatabánya, Fő tér 5. fszt. 2., Email: info@laborex.hu

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:  [ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]

Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]

A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]

Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

6.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a szolgáltatáshoz szükséges, a szolgáltató által előzetesen  biztosított eszközöket  haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.

A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó az eszközöket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminenű többletköltség nem terheli.

6.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a a szolgáltató által előzetesen  biztosított eszközök visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

6.7 Amennyiben viszont az Ügyfél kifejezetten kérte, hogy a Szolgáltató az szolgáltatói szerződés teljesítését már az elállási határidő lejárta előtt kezdje meg, úgy a szolgáltatás egészének teljesítést követően az Ügyfél ezirányú elállási jogát elveszti.

6.8 Amennyiben az Ügyfél elfogadta és tudomásul vette, hogy a szolgáltató a minták megvizsgálásának folyamatát, a teljesítést a szerződés kötéstől számított 14 nap után kezdi csak meg, így a mintákat a szerződés kötést követően 14 nap elteltével kell megküldeni a szolgáltatónak. Ebben az esetben az Ügyfél a szerződéstől való elállási jogát elveszti.

7. Panaszügyintézés helye, módja

7.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

levélben: 2800 Tatabánya, Fő tér 5. fszt. 2.
emailben: info@laborex.hu
telefonon: +36 30 524 8867
munkanapon 8-16 óra között.

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

7.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Komárom-Esztergom megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
Email: bekeltetes@kemkik.hu
web: www.kemkik.hu
http://kem-bekeltetes.webnode.hu

c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

d.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

7.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.

8. Szerzői jogok

8.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető  tartalom, szerzői mű, illetve más szellemei alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.

8.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

8.3 Abban az esetben, ha a LaborExpress webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!

A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

9. Egyebek

9.1 A LaborExpress webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

9.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a LaborExpress webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a LaborExpress webáruházához való kapcsolódásáért és a LaborExpress áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a LaborExpress webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

9.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

9.4 A LaborExpress webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a LaborExpress webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

9.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Tatabányai Törvényszék joghatóságát kötik ki.

9.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Tatabánya, 2017. május 20.